Vyhledávání

POZVÁNKA: UP Business Camp představí hvězdy současného podnikání

Pokud máte nápad, který si zaslouží realizaci, a nevíte, jak na to, je nejvyšší čas to změnit. Nebo se aspoň inspirovat. Na Business Campu v Olomouci máte možnost setkat se lidmi, kteří začali s výjimečnou myšlenkou, kterou se nebáli realizovat.


Pomocník na cestě za tvými sny

Zajímavou dvojicí z řad přednášejících jsou určitě Jiří Doležal a Jan Emler. Pokud si se jmény nic nespojíte, pak se značkou Doller už určitě ano. Jde o motivační diář, který není předem odatován a z velké části si jej tvoříte podle vlastních představ. Můžete začít kdykoli. Zároveň je velmi organizovaný, přehledný a pomáhá v seberozvoji a motivaci. Ekology rovněž potěší fakt, že je vyroben z papíru šetrného k přírodě a vege koženky. Nápad vznikl vlastně jednoduše. Oba ze zakladatelů studovali vysokou školu a potřebovali nějak zvládnout time-management, motivaci i seberozvoj. A když nikde nenašli to, co hledali, vytvořili společně Doller. V začátcích v roce 2015 jim pomohla crowdfundingová kampaň a dnes má jejich diář více jak 37 000 lidí.

Gastronomická revoluce, vodní filtr i design nábytku

Dalším z řady lidí, kteří se podělí o své zkušenosti v oboru, je Jan Vlachynský. Spoluvlastní věhlasné podniky jako Bar, který neexistuje, Super Panda Cirkus nebo 4pokoje, které můžete navštívit v centru Brna.

Svůj nápad na konferenci odprezentuje také jeden z výherců soutěže Podnikavá hlava, kterou pořáda UP. Radek Oborný se svým spolupracovníkem Robinem Rijnbeekem vytvořili speciální konstrukci filtru na vodu, který použili při svých cestách po jihovýchodní Asii. Poté, co o něj lidé, které potkávali, projevili zájem, zkusili štěstí a založili společnost Flo-Bro.

Na své si přijdou i fanoušci designu. Marcel Gecov není jen sportovec, ale také založil ateliér Delicode a developerskou firmu B.Y.E., která se zaměřuje na stavbu luxusních vil v Praze.

How to steal your customer's soul?

„Novinkou letošního ročníku konference bude v angličtině vedený workshop o budování značky s Paulem Skah, který má za sebou tvorbu strategií pro takové firmy, jako jsou Orange nebo HBO. Organizátoři připravili i workshop s Jakubem Dohnalem z advokátní kanceláře DOHNAL PERTOT SLANINA, který přiblíží úskalí podnikání a nabídne praktické rady z právního pohledu,“ uvedla marketingová manažerka Bussines Campu Dana Jurková.

Celá konference bude rozložena do čtyř bloků: Z garáže do podnikatelské reality, Podnikání hlavou, Cesta za hranice a Tajemství podnikatelského úspěchu. Vše se odehraje v sobotu 11. listopadu v prostorech Právnické fakulty UP Olomouc. Zaregistrovat se můžete na adrese www.podnikanivolomouci.cz


Fotografie: www.podnikanivolomouci.cz