Pozvánka: Listopad ve znamení podnikání a marketingu. UP Business Camp se blíží!

Kateřina Čajanková

Autor: Kateřina Čajanková
Datum

Jak rozjet firmu, podnikání se srdcem, marketing včera a dnes – to jsou tři přednáškové bloky, které čekají návštěvníky čtvrtého ročníku konference o cestě k úspěšnému podnikání. I letos Univerzita Palackého v Olomouci společně s Vědeckotechnologickým parkem UP zorganizovala oblíbený UP Business Camp. Jednodenní konference nejen pro studenty a začínající podnikatele, ale všechny, kteří si rádi v tomto ohledu rozšíří obzory, se uskuteční v sobotu 5. listopadu na Právnické fakultě UP.

Čtvrtý ročník navazuje na tři předchozí úspěšné roky. Nicméně letos se můžeme těšit na něco nového. „Oproti minulým ročníkům, které byly koncepčně spíše volné, jsme se letos zaměřili na konkrétní témata, která v současnosti v podnikatelském prostředí rezonují. Obsahově se tedy bude konference výrazně lišit od předchozích ročníků a věříme, že nový koncept návštěvníky zaujme,“ vysvětluje jeden z organizátorů Michal Kukučka.

14642084_1604237499879484_335960547026971617_n

Celodenní program začíná od osmi hodin ráno, kdy bude až do devíti probíhat registrace účastníků. Prvním bodem nabitého plánu je tematický blok Jak rozjet firmu, kde vám lidé z praxe poradí, jakým správným způsobem vkročit do světa podnikání. Začátky bývají totiž nejtěžší a neplatí to jen u podnikání. Počáteční neúspěchy vás nesmí vyřadit ze hry, i když to mnohdy není jednoduché. Jak se s tím poprat vám vysvětlí ti nejlepší a nejúspěšnější zástupci start-upů, investorů a specialistů na e-commerce. O své zkušenosti se podělí Igor Třeslín, spoluzakladatel služby Dámejídlo.cz; Jiří Hlavenka, specialista na e-commerce, který stál na počátku českého internetu, a Barbora Říhová s Martinem Chalupeckým, kteří stojí za úspěšným projektem Givt.cz.

10150532_1494574234179145_8827974614863420993_n

Poté následuje neméně zajímavý bod programu, a to workshop s Janem Špacírem. Ve firmě Actum+ má na starosti emailingové kampaně a automatizace marketingu. Na tento workshop naváže druhý tematický blok Marketing včera a dnes. Jelikož marketing hraje důležitou roli v podnikání už dlouhou dobu, nemůžeme jej opomíjet. Druhý blok programu se snaží ukázat, jak se tento obor rychle a dynamicky vyvíjí. Touto částí vás provedou odborníci nejen v online marketingu Jan Linhart a Petr Homola. Linhart je ředitelem vlastní marketingové agentury SEO Linhart a je také autorem knihy 333 tipů a triků pro SEO. Oproti němu Petr Homola začínal v analytické firmě Google Data. Dnes pracuje jako zkušený analytik a marketér pro Hinty.cz.

12191613_1494555334181035_6581162647718360905_n

Po obědové pauze je naplánovaný poslední tematický blok nazvaný Podnikaní se srdcem, kde hosté promluví o tom, že ne vždy musí být v podnikání na prvním místě peníze. Blok představí myšlenku sociálního podnikání, které se snaží prospívat k rozvoji společnosti. Zde se objeví výkonná ředitelka UNICEF, Pavla Gomba, spoluzakladatelka sociálního podniku Pragulic, Tereza Jurečková, a zakladatelka organizace Czechitas, Dita Přikrylová.

Po posledním workshopu s Lukášem Dadejem z Marketing heroes proběhne závěrečná diskuze, debata, přednáška, vyvrcholení konference (říkejme tomu, jak chceme). Inspirace nakonec si klade za cíl motivovat a inspirovat účastníky k vlastní iniciativě. Podnikatelský duch se může probudit v každém z vás, a každý z vás si může splnit své sny, i když se zdají téměř nedosažitelné. Nemusí se jednat zrovna o sen založení vlastní firmy. Sny mohou být jakékoliv a tento závěrečný blog vás inspiruje k tomu, abyste za nimi šli.

12046739_1494550257514876_3125009409010513527_n

„Jedním z hostů, který v nedávné době přislíbil účast, je také zakladatel start-upu Skinners, Petr Procházka, který tento rok na portálu Kickstarter vybral pro svůj nápad více než 20 milionů korun. Dále se mohou návštěvníci těšit na workshopy, networkingová setkání, skvělé rauty a občerstvení a samozřejmě afterparty,“ doplňuje organizátor Martin Marek.

Pokud ještě stále váháte se zakoupením vstupenky, pospěšte, míst už příliš nezbývá. Nezapomeňte, že studenti mají slevu 1000,- Kč. Pokud ještě k tomu jste členem UP Business Clubu, těšte se na tu nejnižší možnou cenu. Více informací o hostech, cenách a programu naleznete na webových stránkách. Helena si to samozřejmě taky nenechá ujít.

Foto: archiv UP Business Camp


Štítky:

, , , , , , , , ,